2011

2011 har varit både bra och dåligt.
Detta är några saker om vad jag varit med om under 2011:

  • träffat nya människor, positivt och negativt
  • Förlorat vänner
  • varit nära på att mista min allra bästa vän
  • haft en otroligt misslyckad fest
  • börjat i gymnasiet
  • träffat en underbar klass <3
  • fått Nemo
  • Wacce flyttade
  • aldrig ridit såhär bra förr
  • kommit placerad på flera tävlingar (bl.a. 2, 3 och 4:a på hopptävling. 70, 80 och 80 cm)
  • Börjat tävla Pimpim och det har gått både bra och dåligt ;) underbara häst <3
  • Ridit Barichello nästan varje vecka i ett halvår <3 kul!!!
  • fått spricka i nyckelbenet och hjärnskakning
  • träffat underbara hästar som jag sen har förlorat
  • Eja.. <33333333
Vill ni dela med er av bra/dåliga saker ni varit med om under 2011? :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-1.html#comment

2012-01-01 @ 18:19:49
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Alice

2011 har typ vart världens sämsta år för mig xD

Förlorade Domingo, har hamnat i jättemånga bråk och förlorat massor me vänner, sjukhuset ett antal gånger, min rygg&höft blir bara sämre, har inte fått så många nya vänner, massa krångel i skolan, osv..



Btw, va gärna me i veckans blogg :D <3

2012-01-01 @ 19:16:07
URL: http://connoz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå förlorat wacce? han var inte ens din häst?

2012-01-03 @ 00:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0