agility 12/1 - 12

Heej!
Kom typ nyss hem från agilityn med Nemo :) Malin o Dante var även där men det var mest för att Malin skulle träna tricks med Dante i en annan miljö (Dante får inte hoppas då han haft diskbråck). :/

Dock kunde inte Nemo koncetrera sig när Dante var där så Malin och Dante gick en promenad istället så jag och Nemo fick vara ifred. Gick bättre! Han gjorde allt jag sa och verkade gilla det (gjorde det med fart och glädje och inte bara gick med huvudet i maken (Y) ). Slalom, tunnlar, små hinder m.m. :) Nästa gång åker vi utan Dante! Så Nemo får lära sig vad man ska göra o så, sen när han blivit duktig så kan vi ha störningsmoment, men inte än ;)

Nu ska jag lyssna på musik och ta det lite lugnt :) sen mat och sen vill jag åka till stallet men tror inte Malin vill skjutsa och orkar inte åka buss :P men vi får se, annars blir det sjukövningar så jag förmodligen iaf kommer göra ;)

Hejdå, kram :)

http://horzepowers.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh fett skojj vill oxå träna agility :D hehe fast då ska man ju ha hund oxå... ta gärna me kamera och knäpp lite kort, skulle va jättekul å se! :D <3

2012-01-12 @ 20:40:12
URL: http://connoz.blogg.se/
Postat av: Monika

sv; Jag sitter och svara på kommentarer och ska snart göra ett inlägg. :) Haft en bra dag? :D

2012-01-12 @ 21:50:01
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0