pay and jump

Hejsan!
Gick inte jätte dålig på pay and jump idag ;) Han var lite studsig och så, men mindre än vad han brukar ;) och vi kom ju över alla hinder, behöver bara lägga ner ett hinder varje klass.

första klassen som var en 80 cm gick helt okej. det rosa hindret han stannar på som sedan läggs ner är mitt fel!! jag tyckte det såg läskigt ut och vågade inte hoppa det (a) haha.
Lite hoppig och studstig innan 3:an, men kom över det iaf :)

Ni får ursäkta kvalitén, det är från mobilen
80 cm

90 cm gick lite sämre men det gick också helt okej. där fick vi lägga ner 5:an för det var snäv sväng och jag var tvungen att hålla ihop honom då så vi klarade svängen och då blev han studsig..
Dock kom vi över 6:an här (rosa som las ner i 80). lääskigt hinder, kändes skit högt, mina ben ökte bak skit mycket och jag hade ingen kontroll över min kropp.. haha. Men jaa, det gick ju bra ;)


90 cm

säg till om det är något som inte funkar :)

Kommentarer
Postat av: Mahtab

allt är bara bra med mig<3

2012-01-08 @ 18:22:57
URL: http://matiib.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Det roligaste med att blogga tycker jag ändå är att man kan titta tillbaka i arkivet och se vad man gjorde för exakt ett år sedan och sådär. Och självklart är det roligt med alla söta kommentarer :)Vad tycker du är roligast med att blogga? :) Kramar!

2012-01-08 @ 19:14:38
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0