godmorgon

Hejsan
Jag vaknade för ca en halvtimme sen, har ätit mat och nu sitter jag och äter godis och dricker redbull.
Idag ska nog jag och Malin fixa en sak, en liten hemlis som vi höll på hela dagen med igår också. Om den blir bra kanske ni får se.

På måndag ska jag hyra Rowan. Jag ville egentligen hyra Barichello men han har sommarlov så får bli Rowan. Då kan jag ju träna på LA till vi ska tävla lag i höst också! Rygga är något jag och Rowan absolut måste träna på! han kan säkert, men jag kan inte så blir kaos när jag ska göra de... Får hoppas att jag kommer på hur jag ska göra för att det ska bli så bra som möjligt.

Annars händer det inte så mycket i mitt liv. Jag njuuuuuter av att ha sommarlov! Så sjukt skönt. Fast jag saknar faktiskt skolan liiiiiite grann, men bara lite!

Jag och Rowan LC / LB för ett år sen tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0