Sant/falskt

Nu härmar jag silentvoices.blogg.se och kör en sant/falskt. Ni skriver bara 1 sant, 2 falskt osv, ni skriver såklart det ni tror så drar jag en vinnare om några dagar.

1. Jag heter Kristina i mellannamn
2. Nemo väger 4 kg
3. jag äger ett marsvin
4. Jag har bara en favorithäst i upk
5. Jag har bara hoppat 90 cm som högst med häst
6. Jag har haft 9 medryttarhästar
7. Jag älskar godis
8. Jag går på en annan sport än ridning också
9. Jag är beroende av musik
10. Jag har en medryttarhäst just nu

Kommentarer
Postat av: Susanna

Chansar på typ hälften men a ;)

1. SANT
2. FALSKT
3. SANT
4. FALSKT
5. FALSKT
6. SANT
7. SANT
8. Ööh... FALSKT tror jag?
9. SAAANT
10. Ingen aning, men gissar på FALSKT xD

2012-07-14 @ 22:32:40
URL: http://suslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0