trött vän

Nemo har varit jätte trött idag, legat och sovit hela dagen. Inte förens för typ en timme sen kom han igång. Då tog jag, Nemo och Dante en promenad och sen gick vi hem med Dante och gick en extra promenad och tränade lite. Gick ändå helt okej. Han var ganska ofokuserad men vissa tillfällen var han taggad och lyssnade bra. bara vi får tillbaka bandet mellan oss tror jag att det kommer gå bättre.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och Nemo ligger o äter ben i min säng.

Btw så har vi jätte mycket fåglar över vårat hus och huset mittemot. Asså det är jätte obehagligt för dom flyger alla samtidigt och det är inte lite fåglar :O

<p>fåglar på huset</p>
<p>mer fåglar</p>

Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha fan vad läskigt :o Jag hatar såna fåglar, i alla fall när det är sådär många!

2012-07-30 @ 14:02:36
URL: http://suslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0