Förkyld

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag mår verkligen inte bra. Idag gick jag upp klockan 6 för att äta och nu sitter jag här i sängen igen.. Rolig midsommar -.- Jag skulle egentligen till vattholma och träffa lite människor där, men så blev det inte :( Dumma förkylning!

Imorgon SKA jag till Michelle, hur jag än mår!
Igår var jag till Michelle och träffade fint folk :) Michelle, jag, Alexander och Thomas var där. Michelle bakade kladdkaka medans jag kollade på och de andra kollade på tv. ;) och så kollade vi alla på tv och pratade. Trevligt!
Sen tog jag och Alexander bussen hem.

På tisdag fyller jag år, då blir det även pay and jump med Barichello 80 + 90. Hoppas han är lika duktig på tisdag som han varit de andra pay and jumperna :D



Hörs och ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0