Godmorgon

och så var jag anmäld till pay and jump på måndag.. Jag har verkligen inte råd, men jag kan inte hålla mig borta. Jag ska sommarjobba och så, så då får jag lite pengar iallafall.

Vaknade precis, vet inte vad dagenn bjuder på. Men Dante ska till frisören och klippas så jag, Malin och Nemo åker nog till farmor och myser. Annars har jag ingen aning om vad jag ska göra idag.

Längtar sjukt mycket till jag ska hyra Pimpim! Kommer bli BÄST!
Jaja, nu ska jag väl ta mig upp ur sängen och ta något att äta innan vi åker. Ses, lägger kanske in någon/några tidsinställda så kika in lite då och då :)

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; det funkar, själv?

2012-06-15 @ 13:49:49
URL: http://cassandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0