Hundarna

Nu har Dante blivit klippt, en riktig snygging blev han!

Medans Dante klipptes åkte syster, jag och Nemo o gick i skogen. Nemo fick gå lös nästan hela vägen och han var kanon duktig! Var vid oss hela tiden, stannade när jag stannade osv. Min fina pojk <3

Sen åkte vi en liten stund till farmor och där sprang jag runt och Nemo hoppade på mig, morrade och skällde. Min fina vän!
Tränade inkallning, vi hade tänkt att Malin och jag skulle stå en bit ifrån varandra och ropa varannan gång, men Nemo ville bara vara hos mig.. Så det gick inte så bra. Gjorde så att Malin höll i Nemo och jag sprang och gömde mig istället. Nemo hade lite svårt att hitta mig, men han var väldigt ivrig att hitta mig iallafall. <3 Älskade kompis!

Nu ska jag gå och äta, har ni önskeinlägg, KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Alice

SV: Tack! <3



Massa bilder på hundarna! :D



2012-06-15 @ 20:01:44
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0