LA:1

Heej!
Igår red jag Rowan. Vi tränade på delar från LA:1 programet eftersom jag ville det. Gjorde skänkelvikningar och förvänd galopp, och så gick jag in på mitten då och då och provade rygga.
(Jag ska tävla lag i höst med Rowan, LA:1)

Förvända galoppen gick jätte bra. Han hade kvar formen hela tiden och böt inte galopp så den är jag nöjd med.

Skänkelvikningarna gick helt okej, han blev lite hög i formen ibland så det måste jag träna på, att ha kvar en låg och fin form i skänkelvikningarna. Men själva rörelsen gick bra.

Ryggan gick inte alls... Han ryggade men huvudet var uppe i luften och han tog bara ett steg i taget och för det mesta blev det sne ryggning. Det var första gången jag ryggade så borde väl vara nöjd, men eftersom jag måste kunna göra fina ryggningar till i höst så fick jag lite press på mig.

Så nu vill jag be om tips igen, om någon vet hur man gör fina raka ryggningar och behåller formen, snälla snälla snälla kommentera!!! tack!


Han var ganska ostadig i formen hela passet men han brukar inte vara det så han/jag hade väl bara en dålig dag :)
Nu taggar vi LA:1 :D :D spännande! Aldrig tävlat LA förr ;)

Rowan och jag LB:1 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0