mera pay and jump

Imorgon blir det pay and jump igen. Barichello 70 + 80 och jag kan ju säga att jag komme dö! 80 med Barichello... Livsfarligt. Men men, haha mitt fel, jag som önskade det. Men iallafall. Går säkert bra!


Jag och barichello igår, 60 eller 70

Han verkligen tycker det är jätte kul att vara med!
På lektion är han lite lat och antingen är han seg eller så springer han och sen slänger sig vid hindret för att han vet att han kommer undan då. Han är mycket mycket ärligare på tävling. Och om han stannar på tävling så är det inte för att "jävlas" som det faktiskt är på lektion, utan på tävling när han stannar så är det för att han känner att han inte klarar det. Han stannade te.x. en gång i 60 igår, och då kom vi helt fel på hindret. Men då STANNADE han vid hindret så det blev en vägring. På lektion så kastar han sig åt sidan och det är sällan Barichello verkligen stannar vid hindret.

Jag tycker Barichello är super på både lektion och tävling, men nästa så det blir roligare på tävling eftersom han tycker det är roligare och blir ärlig! När han springer mot hindrerna på lektion är det inte för att han är pigg, utan för att komma undan (han har sina knep), men på tävling när han springer så är det för att han tycker det är kul.
Iallafall den uppfattningen jag fått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0