bra tv

hejhej!
Idag är det torsdag och det betyder bra tv-program. Jag kollar inte mycket på tv, men det är fyra program och tittar på i veckan. Det är "sveriges värsta bilförare" som går idag och "dubbelliv". Sen är det "ponnyakuten" och "kontoret" på söndagar, annars kollar jag aldrig på tv.

Men iallafall, idag är det dubbelliv <3333 och sveriges värsta bilförare :D

Annars har jag typ inte hunnit något annat än skola idag :P började halv 9 och slutade kvar i 4. Kom hem, duschade och mamma toppade mitt hår lite, sen åt jag och nu har jag lyssnat på musik, inte hunnit något mer ;)

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, snart ut med vovvarna och sen tv :) ses någon annan gång ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0