ridskolecupen 4/3-12

Igår var vi i Enköping och red ridskolecupen. Deras anläggning var sjukt fin. Do hade ett jätte fint och stort stall, bra strukturerat, fina ridhus, hade 2 stoooora ridhus (ni som varit på upk, ridhusen var lika stort som vårat typ fast lite bredare och så hade dom 2 styckna. S¨å tänk upks ridhus x 2 + lite bredare ;) jääte fint!! Sjukt fina hinder, såg ut som riktiga tävlingshinder (se bilder + film nedan. Jaa, allt var jätte fint :) Gott fika också ;)

Hästen jag hade tror jag heter Simson. Duktig, lite äldre häst :) Hoppade allt man styrde på, lite rädd för omgivningen för första ryttaren men sen hade han gått överrallt och kollat så var inga problem för mig :)
Lite i de segaste laget, bjöd bra mot hindret, men mellan hindrerna var han lite seg ;) Men duktig iaf :)


Jag och Simson :) Kom lite fel på vissa, men aa ;) ganska bra iaf :)

lite hinder, snygga va?? ;)


Jag o pålle :)


Tova och hennes häst som jag inte minns namnet på ;)


Upk laget med hästar :D

Vi förlorade tyvärr :/ med 1 och lite till sekund -.- suuuurt!!!
Nu har vi förlorat 4 och vunnit 1, bara en match kvar. Känns som om vi inte ligger så bra till :P Men vi har iaf haft kul :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0