Ridskolecupen

Tänkte skriva lite om hur det gått för upk i ridskolecupen :)

Första matchen var borta i Olunda, där red jag bl.a. Gick bra, upk vann :D
Andra matchen var det Sigtuna som kom till oss, där red inte jag. Där förlorade vi tyvärr :/
Tredje matchen var samma dag som match 2, denna match red jag. Förlorade även denna.
Fjärde matchen var det Enköping som kom till oss. Denna red inte jag. Denna förlorade vi också. med en halv sekund :/ surt!!

Femte matchen är nu på söndag :) då ska vi till Enköping. Denna rider jag.
Sjätte matchen är om två veckor tror jag. Då ska vi till Sigtuna :) Där rider inte jag.

Vi har alltså vunnit en match och förlorat tre. Men vi har ju två kvar så vi ligger ju inte jätte dåligt till :) och så har vi (iaf jag) haft kul, och bara vi har kul så spelar det inte så jätte stor roll om vi vinner eller inte tycker jag :)

Allt för nu, ses senare



Kommentarer
Postat av: Alice

Aaw tack<33

2012-03-02 @ 17:36:56
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0