hooooome

tjaaaa
Hemma idag också eftersom jag inte är heeelt frisk, men nu kan jag iaf äta igen :D

Gick upp vid halv 12, gick ut en kortis med hundarna eftersom ingen annan var hemma. Har ätit lite, suttit vid datorn och bara tagit de lugnt. Snart ska jag börja plugga. Måste göra franska och historia.

Imorgon ska jag till upk och hjälpa till o leda. Det var någon olympic day sak i vaksalatorg, jag fatta inte riktigt xD men vi ska iaf leda i upk också så de ska jag göra. :)

Fick också reda på att jag fick A på läsförståelsen i svenska och C på skriftliga. Lite besviken på skrivdelen eftersom att jag vet att jag kan få högre.. Jaja. Så jag har fått C, B, A på svenska nationella... Blir de ett C eller ett B tillsammans?? :O
(det blev ett B :D)

Jaja, nu ska jag lyssna på musik och försöka plugga ;) sees :*

The dogs in action ;)

Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Skönt att kunna släppa hundarna lösa hur som helst i alla fall. Det kan jag inte med min:(

2012-05-11 @ 15:39:49
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Zinja

Vilka söta hundar :D

2012-05-11 @ 17:34:41
URL: http://zinja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0