svar från frågestunden

Varför började du rida?
Egentligen gillade jag inte hästar när jag var liten, men min syster och min kusin red på upk och då började jag också bara för att... Jag vet faktiskt inte varför, haha men det äblev väl så för att dom red :)

varför skaffade du blogg?
Jag vill dela med mig av mina tankar och älskar att skriva noveller, texter om mina tankar m.m. Så tänkte att det var ett bra sätt att dela med mig av mina erfarenheter och tankar.

Hur länge har du ridit?
Ca 9 år

Favoritras/färg på hästar?
Favoritras är absolut engelskt fullblod, både Wacce o Pimpim är de :D Färg var dock lite svårare.. Jag vet faktiskt inte, men svart är fint :)

Favoritras/färg på hundar?
Ras kanske yorkshireterrier?? och färg är nog svart även där.

Vilka bloggar läser du oftast?
Jag läser inte så många bloggar dagligen, men dom jag verkligen följer till 100% är http://silentvoices.blogg.se/ och din blogg http://connoz.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?
Jag tycker din blogg http://connoz.blogg.se/ är bra, fina bilder och intressanta texter :) Fortsätt som du gör :D

Hur många medryttarhästar har du haft?
Oj... Nu måste jag räkna.. Ludde, Blixten, Idde, Wacce, Salimah, Garcon, Eja, Gucio, Domingo lite halft, sen vet jag inte om de är någon mer.. Har blivit så mycket för att dom flesta har sålts/avlivats eller blivit sjuka så dom inte kan ridas. Alltså runt 9 styckna.

Vilken årstid föredrar du mest?
SOMMAR!!!

Bästa sommarminnet?
Oj jag har massa, men inget spreciellt som jag kommer på hust nu.

Vilken är din favorithäst på UPK?
Pimpim o Barichello

Barichello         Pimpim

Har du ridit på någon mer ridskola än UPK, isf vilken?
Nepp, bara upk

Är du oskuld?
Yees ;)

Hur gammal är du?
Det svarar jag på snart :)

favorit:
godis? Marabou :D
artist? jag vet inte riktigt, jag har ingen favorit artist, jag lyssnar på typ allt ;)
glass? Magnum
största intresse förutom hästar? Mina söta hundar :D

Hur länge har du ridit?
ca 9 år

Vad är dina framtidsplaner på yrke?
jag vill bli journalist, så får vi se om jag lyckas komma in på de eller inte :)

När började du blogga och varför?
Jag har bloggat några år, men har bytt blogg några gånger. Läs där uppe på frågan varför jag bloggar :)

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Verkade ju en bra början, inte gilla hästar

2012-05-06 @ 20:38:50
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0