svar på fråga

Anonym om långprommis:
Hej 
Jag är ganska ny här p bloggen och förstår inte riktigt rider du på ridskola? Vad hände med din medryttarhäst du slutade bara att skriva om den jätte söt ju:) kan du inte ge lite tips p hur man ska göra på provridningar oxå? ;)

svar: Va kul att du hittat min blogg, hoppas du följer mig och så småning om förstår lite mer om vad jag sysslar med på vardagarna. Tänkte iallafall svara på din kommentar nu, hoppas du blir nöjd över svaret och fråga på :)

Ja jag rider på ridskola, uppsala ponnyklubb 2 gånger i veckan.
Medryttarhästen jag hade blev såld, har ingen kontakt med ägarna så vet inte hur han har det. Ja han är världens sötaste.
Kan skriva om provridningar i ett annat inlägg :)
kram

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sV; musik och så, du? ;)

2012-05-19 @ 18:07:32
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0