Dressyrpasset igår på Rowan

Igår fick vi önska hästaro ch både jag och Olivia ville ha Barichello så vi ska dela på honom ;) det är 4 gånger kvar så hon rider honom dom första 2 gångerna och då har jag Rowan och sen rider jag Barichello de 2 sista gångerna och Olivia rider Rowan.

Iallafall så gick det helt okej (jag måste verkligen sänka traven på mig själv, är ju aldrig nöjd..). Vi tränade på öppna, sluta och fram/bakdelsvändning (jag gjorde bakdelsvändningar när de andra gjorde framdelsvändningar).

Han var fin i formen och trampade på bra, fin polle :D Jag blir dock lite domminerande i ytter sida i båda varven så det ska jag jobba med.

En väldigt snabb text om ridningen.
Har precis skrivit en till sida på filosofin så nu är den lite mer än 5 sidor = jag måste avrunda lite nu. Den skulle vara max 5 sidor men det gjorde inget om den blev lite mer. Men jag har en del kvar att skriva så vet inte hur jag ska göra.. Jag tror inte han blir så glad om den blir 7 sidor lixom.. Aja, tror jag skriver tills jag blir klar så skiter jag i om den blir 5 eller 40 sidor. Okej 40 blir den inte, men 6-7 iallafall. Väldigt ointressant för er, haha.

Nu ska jag ut med vovvarna och sen fortsätta på filosofin så den blir klar någon gång. Imorgon börjar jag 11.55 - SKÖNT!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0