Första skoldagen efter lovet

Första dagen i skolan efter lovet var helt okej, lite seg dock. Matte, basgrupp, lunch, sociologi, svenska, workshop (där jobbade jag engelska). Jag vet inte om jag skrivit det men jag är äntligen klar med min engelskabok, nu ska jag skriva meningar med orden jag har från boken och svara på dom sista frågorna och ha seminarium på fredag om boken, sen kan jag släppa den - skönt!

Har gjort lite engelska och förberätt mig inför föreläsning för imorgon - sociologi/samhällskunskap (dom går lite in i varandra i denna uppgift).

Efter skolan fick vi vänta 45 minuter på bussen! Det kom en 110 när vi stått där ett tag men den åkte förbi för att den var för full.. Sen kom den ingen buss på typ en halvtimme. Dumma bussar!

Nu ska jag läsa igenom lite mer inför föreläsningen som vi ska hålla imorgon, lyssna på musik, gå ut med hundarna och ta det lugnt :)

Såg nyss att jag fått sen ankomst från imorse (jag missade bussen) och frånvara helt från matte ws idag registrerat också.. kul kul. Ska ta ett snack med min lärare för jag vill inte ha matte ws längre, värdelöst med tanke på att jag inte behöver hjälp med denna kurs då jag tycker den är lätt. Menmen, får prata med herr Andreas på ph på onsdag :)

Nää nu ska jag sluta tråka ut er,
kram


Kommentarer
Postat av: Emmaholm.se

Nej vad söt hund :)

2012-11-10 @ 22:33:32
URL: http://www.emmaholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0