Gårdagens knäppigheter

I tisdags red jag Muskot, mer om det i ett annat inlägg som kommer typ imorgon.

Dagen igår var typ kaos.. hela dagen var kaos, men det värsta var efter lunch. Jag och några kompisar kom sent till filosofilektionen och då vill man ju smyga in o sätta sig tyst så man inte märks. Det första som händer är att Hanna snubblar och ramlar in i dörren där våran lektion är. Sen får vi inte upp dörren (det är något fel på dörren så man typ inte får upp den) så då kommer Amanda och öppnar den åt oss och då har vi redan brist ut i skratt.

Sen när vi sätter oss måste vi skärpa oss för att läraren står och väntar men det var inte det lättaste. Vi bara skrattar o skrattar o skrattar.. Då säger våran lärare att om vi inte kan skärpa oss får vi gå ut. Vi gör allt vad vi kan för att sluta. Om jag inte skrattade så satt jag o flinade.. Å herregud, det var nog den längsta föreläsningen någonsin! hahaha, åh så underbart kul vi hade <3 Våran lärare gav oss verkligen mördarblickar (a) Uppss.. men man får faktiskt vara glad!

Jaa, sen vid skåpet rasade allt och vi brast ut i skratt igen.. Åh så trött jag var.
Sen när jag kom hem från skolan la jag mig i sängen och halvsov. Gick upp, åt mat och gick ut med hundarna. Sen var klockan 7 och jag var så trött så jag tänkte sova men då får jag tillbakablickar från filosofilektionen så jag ligger jag skrattar för mig själv = jag inte alls kunde sova.

Satt på tv:n, tittade på tv till 9 och sen släckte jag och sov.

Därav ingen uppdatering igår! hahaha, älskar mina vänner <3 Så underbart korkade och fina! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0