Ridningen igår + min helg

Sitter i skolan och försöker arbeta men jag får så satans ont i rumpan av bänken jag sitter på.. Har iallafall börjar med engelskaartikeln nu så det är skönt. Skriver om stress.

Iallafall, ridningen igår gick bra. Hoppade med Barichello, såå duktig <3 Hoppade på 8-volt med volter på kortsidorna. Vi fick bara ett stopp och det var när en oxer helt plötsligt var där istället för ett räcke, konstigt tyckte Barichello ;) Annars så hoppade han super fint! Lite stort ibland men det gör inget så länge han hoppar. Han har så fin teknik när han gör det ordentligen, lilla skrutten <3 Hoppade typ 75 som högst.

På söndag är det klubbhoppning, jag ska ha Barichello 70 + 80, får se hur han sköter sig ;)

Ikväll kommer Elvira och Susanna hem till mig så ska vi ha det mysigt med chips, musik och snack :D Härligt! Min fina vänner.

På lördag åker jag till upk för o borsta Barichello inför söndag, sen blir det att plugga den tiden jag får över på lördag och söndag.

Härlig helg som vanligt ;)
Sen är det måndag igen.. Nej ush, så får jag inte säga. :O Nu förstörde jag ju allt.. haha. Aja, ska försöka få något gjort nu, ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0