skrivandet tar aldrig slut!

Mina händer bara flyger över tangentbordet och jag kan inte stoppa dom. Har nu skrivit 6 sidor på filosofin vilket är en sida för mycket. Har nu bara vilket teori jag föredrar och varför jag föredrar den kvar, det får ta max en halv sida! Eller egentligen har jag frågan vilken rättighet som är viktigast för att vi ska kunna leva ett bra liv och varför kvar också men tror jag struntar i den frågan.

Innan jag kom till kunskapsgymnasiet hade jag svårt att skriva mycket, men nu har jag sånt flyt. Nu är det typ svårt att skriva lite :O men det är ju as bra tycker jag :D

Filosofin ska iallafall bli klar idag! Sen ska jag inte skicka in den idag då jag vill be min lärare läsa den och jag vill läsa den imorgon också, sen ska den in. Skönt att kunna stryka något ur listan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0