Skriver, skriver o skriver...

...på min novell om mobbning. Rätt nöjd hittills. Har skrivit ca 1/4 A4 så har inte kommit så långt, men en bit på vägen iaf. Inte 100% nöjd med alla meningar men det behöver jag inte vara än, ska ju bearbeta den sen så.. Men jag tror den kan bli bra om jag lägger ner tid och engagemang på den. :)

Ni kommer såklart få läsa den när den är klar - om jag blir nöjd!
Nu ska jag se om jag vill skriva mer på den eller vänta yttligare några dagar innan jag fortsätter skriva på den. Kommer förmodligen inte blogga något mer idag, men ni få ha en härlig fredagskväll :)

Kommentarer
Postat av: FELICIA BHUIYAN

fin blogg! allt bra med dig? :D

2012-11-09 @ 23:15:14
URL: http://fellaanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0