Barichello <3

Igår red jag Barichello, hoppning.
Han var sjukt pigg och bara anmält galen! Vi hoppade hinder, volt, hinder. Han inte hoppa så mycket, men när vi väl hoppade var det sjukt kul. Barichello sprang iväg och hade sån energi. Han till och med bockade en gång, haha <3 Sötan!

Fick två stopp och jag tycker det i allmänhet inte gick bra, men det var sjukt kul. Han var så glad! Skulle fatta galopp och han typ studsade på stället o höll på <3 Och sista gången vi kom på så fick vi ett riktigt flyt och en härlig känsla. :) Bra för både mitt och hans självförtroende.

Ett ganska lycket ridpass, gick inte så bra och ja vet att jag kan rida honom sååå mycket bättre och jag vet att både han och jag kan sååå sjukt mycket mer, men var så sjukt kul och ibland får man "flänga runt" och det behöver inte alltid gå bra. Både han och jag hade värdens roligaste och det är ju de som räknas. :)

Framridningen - sjukt fin!! Han orkar inte gå i form i galoppen, bara något steg och inte hela tiden i skritten o traven, men mestandels av tiden gick han underbart. Finaste bästaste hästen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0