Dagens dressyrpass på Barichello barbacka

Han blir bara dummare, argare, drygare och jobbigare för varje gång jag rider honom, men samtidigt blir han bara mer och mer underbar <3 Så charmig med sina humörsvägningar!

På framridningen krävde jag ganska mycket av honom. Förra dressyrpasset jobbade han inte alls bra och kom undan alldelles för lätt så nu tänkte jag att jag inte skulle ge mig i första taget. Jag kämpade och krävde och jobbade honom ändå från början vilket resulterade i en arg ponny! Han småstegrade, småbockade och studsade, men jag fortsatte.

Sen efter ett tag släppte det och han blev såååå sjukt fin! Åhh, världens finaste!!!! <33333 Finns ingen som du <3

Sjukt taggad till Lurbo!! Men sjukt nervös, kommer dö.. Mamma mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0