Klubbdressyr, LB:1


Kolla undertrampet på sista bilden <3
Första bilden är inte rättvis då den är tagen fel i steget.

Jag och Pimpim har aldrig tävlat dressyr tidigare tillsammans, vilket jag tycker är jätte konstigt. Jag har tävlat honom i hoppningen 1½ år nu tror jag, och har är verkligen skit fin i dressyren så jag vet inte varför jag inte ridit honom där, men så är det iallafall.

Vi är redo för dressyren nu iallafall :) Och jag har ingen tanke på att vinna, bara vi har kul så är jag nöjd.
Men, ett problem har vi. Jag har ingen aning om hur jag ska få honom att INTE byta galopp i den längda galoppen.. Han byter så sjukt lätt och jag har inte riktigt fått kläm på vad jag ska göra för att han inte ska byta. Så om du har tips för du gärna kommentera :)

Iallafall så är jag ganska taggad, kommer bli super kul!!! Inte ofta jag tävlar i dressyr. :)
Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0