Ämnena i ordning

Eftersom jag har så tråkigt men är för trött för att plugga (skissen till ledarskap och organisationsuppgiften är klar, blev en sida - bådar gott då jag har bestämmt mig för att skriva så mycket man får - 5 sidor. Huhh.. kommer bli kämpigt!) så hade jag tänkt skriva ämnena jag har i ordning, roligast första och tråkigast sist.
Kommer även skriva i parantes vad jag har för mål i de olika ämnena.
  1. Svenska (A)
  2. Matte (jag är nog den ända i sam som gillar matte) (C)
  3. Ledarskap och organisation (B)
  4. Sociologi (ämnet är hittills väldigt likt ledarskap och organisaton) (C)
  5. Filosofi (C) /samhällskunskap (C)
  6. Franska (B)
  7. Engelska (som egentligen kommer på plats 155 i denna lista!!!) (E)
Punkt 5 - 7 är ämnen jag inte gillar!! Filosofi är bara förvirrande, finns lixom inget logiskt i det. De andra ämnena är bara anmänt tråkiga.
Punkt 1 - 4 är roliga ämnen! Svenska - de är kul att skriva (gillar dock inte att läsa). Matte - jag gillar att klura, dock inte på för svår nivå, C är lagom (men om det gäller ekvationer kan jag gärna lösa en A ekvation, något jag skulle kunna göra på fritiden bara för att). Ledarskap och organisation o sociologi är bara kul (hittills iallafall, känner inte ämnena så väl då det är första terminen med dom. Även filosofi är min första termin).

Jaa, nu vet ni lite om vilka ämnen som är min starka resp. svaga sida. :)

Kom gärna med förslag om vad ni vill läsa om. Det är jätte kul att skriva när man får önskemål om inlägg - då vet man att inlägget är intressant och att någon kommer läsa det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0