Godmorgon

Vaknade vid 9, somnade om och sen vaknade jag igen vid 12. Då hade mamma o pappa kommit hem med hamburgare till mig från max <3
Varit ute med Nemo, han var heeelt underbar!! <33 Gick precis vid min sida nästan hela promenaden! Fina hund!

Nu ska jag lyssna på musik och lite senare blir det ledarskap och organisation. Det börjar närma sig slutet med uppgiften, bara lite kvar - skönt! Annars ska jag plugga NADA idag!

Imorgon ska jag vara i stallet vid 9 för att vara funktionär, ganska jobbigt faktiskt. Inte ett dugg taggad.. men men, vad gör man inte ;) Efter det ska jag iallafall hem o sova på eftermiddagen. Älskar att göra ingenting efter att inte fått sova ut på flera veckor.

Nää, nu ska jag njuta av att vara ledig! Hejdå :)

Har ni önskeinlägg, kommentera! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0