Haft världens jobbigaste prov och på det ett hoppass som gick piss

Jaa, rubriken säger sig själft.
Provet var ledarskap och organisation, jag skrev SEXTION A4 sidor!!!!!! på två timmar. Asså hur orkade jag?? :S Kan säga att jag hade extremt kramp i armen efter!!!! Men nu är det gjort!! Skönt.

Hoppasset var på Aramis igår, första gången jag hoppade honom, andra gången jag red honom. Vi hoppade linjer och kombinationer.
Första gångn vi kom på lät jag honom klara  allt själv för att testa honom lite. Gick super. Andra gången tänkte jag lika, men då hade han fattat att det var hoppning och la i en lite för hög växel.
Resten av hoppasset gick ut på att ha honom någolunda lugn mot o efter hindrerna! Gick inte så jätte bra, vi kom fel på hindrerna och jag hängde inte med över.
Jag fick kommentarerna "klockrent" och "jätte bra" från min ridlärare, men jag håller inte med.

Han var dock sjukt rolig!!! Men inte riktigt min typ. Men det var som sagt kul. :)




Jag måste ursäkta den dåliga uppdateringen, men jag har skolan att skylla på! Mycket att göra!
Skriver när jag får tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0