Investerat!

Idag var jag som sagt funktionär i upk. Att ställa klockan på 8 en söndagsmorgon är kanske inte det man önskar.. Gick iallafall bra i stallet, var ganska kul :) trevliga männsikor man träffar! eller, alla är inte trevliga, men de flesta.

Iallafall så kom jag hem vid 13, gick ut med Nemo, bytte om och åkte till gränby för att köpa hårfärg. Slutade med att det blev samma färg som förra gången :)
Hem o färga, sen äta.
Sen iväg till gränby igen för att jag fick lust att titta på kläder. Mamma höll mig sällskap. Kom hem med 2 par jeans och 1 par tights från gina och 2 tröjor från vero moda. Nöjd! :D

Nu blir det ledarskap och organisation. Pluggade NADA igår!! Inte för att jag inte ville, men jag tvingade mig själv att inte plugga! Låter kanske konstigt men jag ville ha en ledig dag, tycker själv att jag till 110% förtjänade det! :)
Plugga till max 8, sen tv o soft :D

Igår gjorde jag INGENTING förutom att vara ute med Nemo, sova, titta på tv och äta ;) Hääärligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0