Keep on

Bilder från listan kommer när jag får tid att fixa det, sjukt mycket i skolan redan och jag stressar ihjäl, hur ska jag överleva??

Iallfall så händer det inte så mycket här förutom skolan och maaassa plugg!!! Hittills ligger jag någolunda i fas iallfall och förhoppningsvis håller det i sig.

En sak jag undrar är hur man kan vara för avanserad men samtidigt oformell i sitt språk?? haha. Jag lämnade in min svenska på feed-back idag och i vissa meningar använde jag för avanserat språk medans i vissa var jag ofomell.. haha, knasigt!!

Men jag kämpar vidare. De jag har kvar att plugga för idag är svenska som ska vara i princip klar när jag går isäng (det är faktiskt inte helt omöjligt, går sakta men säkert framåt!! Någolunda nöjd blir jag faktiskt också), och så ska jag plugga lite mer till ledarskap och organisations provet som vi har imorgon.
Och om jag hinner ska jag läsa min engelskabok, men tror inte de.

Rullar på som vanligt här med andra ord. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0