Massa plugg!!!

Jag gick och la mig halv 9 igår och gick upp 12 idag, det behövdes!!
Pluggade matte medans och åt lunch. Gick sådär, lite svårt var det dock. O min familj kan inte :/ Men för fråga läraren på måndag.

Nu har jag pluggat engelska någon timme. Men efter att ha skrivit för hand i några timmar (både matten o engelskan för hand) så är jag sjukt trött i den. Så nu blir det svenska istället. Ska försöka bli klar med den till tisdag så jag kan få hjälp med den ordentligen. Svenskaläraren är inte tillgänglig någon annan dag än måndag o tisdag tyvärr.

vid 6 tiden kommer Karin och vi drar ner på stan. Hon sover dock inte här.
Meeeen, nu ska jag plugga!! Känner mig stressad :( Ont i huvudet har jag också.. Överanstränger min hjärna typ!! så mycket som jag pluggat dom här två veckorna i 2:an pluggade jag inte på hela 1:an sammanlagt.. haha ;)

Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0