Min personlighet

Lite svårt att uppfatta min personlighet bara genom att läsa min blogg så jag tänkte berätta lite om mig. det är såhär jag uppfattar mig, förhoppningsvis har jag inte helt fel.

  • Jag är ganska otrevlig. Jag säger inte alltid "hej" eller "hej då" även fast någon gör det till mig (jag svarar inte alltid så att säga). Jag säger alltid det till mina kompisar, men inte till "främlingar" (typ mina lärare) vilket förmodligen uppfattas som att jag är otrevlig/osocial.
    Men sen kan jag prata jätte mycket med mina lärare och tycka det är trevligt och så, men ibland orkar jag bara inte med att dom ska prata och vara sociala hela tiden. (Ojoj, nu låter jag deprimerad..)

  • Jag är inte jätte pratglad. Jag pratar inte alls mycket när jag är med nya männsikor och det är inte för att jag är blyg! Det är för att jag inte har något att säga till om. Jag tycker inte att dom som jag inte känner/inte vill känna inte ska få veta något om mig/jag vill inte dela med mig av mina tankar då dom inte har något med det att göra. Dock pratar jag ganska mycket med mina kompisar.

  • Jag dömmer människor innan jag lärt känna dom! Åh, min absolut sämsta egenskap!! Till exempel när jag börjar ny klass så tittar jag på alla nya klasskompisar och tänker "henne kan jag absolut inte bli vän med, hon verkar jätte konstig" eller "henne måste jag bli vän med!". Jag har för det mesta fel!



  • När jag är dålig på något tycker jag att jag är helt värdelös. Om vi tar engelskan som ett exempel, där vägrar jag i princip säga något för att jag tror att alla ska skratta åt mig.

  • Men däremot om vi tar något jag är bra på så blir jag tvärt om - jätte mallig. I ridningen är jag ganska mallig för jag tycker jag rider bra! När folk kommer och säger "gud vad duktig du var idag" så kan jag inte sluta le och mitt självförtroende stiger till toppen.

  • Jag säger precis som jag tycker att det gick. Om det gick bra säger jag inte "det gick dåligt" för att folk ska säga "men det gick ju jätte bra för dig!!!" utan istället säger jag "det gick jätte bra". Jag vågar säga som jag tycker!

  • Jag bryr mig heller inte om vad andra tycker. När jag hoppade 1 meter på Barichello brydde jag mig inte om andra tänkte "det klarar hon aldrig", för jag tvivlar inte på mig själv! Om jag har gett mig in på något då ska jag banne mig klara det (eller iallafall försöka).

  • Jag visar inte känslor! Om jag är ledsen stänger jag in mig på mitt rum och gråter i kudden så ingen varken hör eller ser.
Ojojoj, så långt det blev... Om du undrar något är det bara att slänga in en kommentar! :)




Bröt av med lite bilder från Gotland så det inte skulle bli så tråkigt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0