Planer för dagen

Skrev ett inlägg igår om planerna för idag, men det har blivit lite ändringar.

Jag har pluggat idag, nej jag kunde inte ha en ledig dag.. Jag var så dålig på att plugga igår och fick inte alls mycket gjort, så mitt fel att jag fick plugga idag också. Men nu är svenskan iallafall klar. Vet inte om jag kommer plugga mer idag, får se om jag får tid över.

Om 40 minuter drar jag till stallet för barnridning :)
Sen blir det ingen farmor, det kommer jag inte hinna. Pappa åker dit själv istället när jag är på barnridningen.

Ikväll tror jag att jag ska rida igen också. Var så länge sen jag red nu (blev ingen ridning i torsdags pga. att vi var i järlåsa så har inte ridit sen i tisdags).

Men nu ska jag äta lunch,
ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0