stygg vovve!!

Jag har inte börjat plugga än vilket jag skrev i inlägget under att jag skulle göra (a) Istället har jag ätit, varit ute med hundarna och lyssnat på musik.

Nemo och jag var ute själva tidigare idag så jag passade på att släppa honom. Jag bestämde mig för att inte bry mig om honom och bara gå. Han var riktigt duktig! han stannade och luktade men när han såg att jag var långt borta kom han springandes till mig och så höll det på.
Sen kom det en annan hund så jag kopplade honom.

Efter ett tag släppte jag honom igen och körde på samma linje. Funkade bra till en början, men sen fick han ryck (som han kan få ibland) och sprang bakom en kulle. Jag stod bara still. Efter ett tag kom han tillbaka och tittade på mig som om han frågade "ska du inte jaga mig??" för det är ju det han vill.

Sen såg han mamma och Dante komma gåendes så han sprang dit, jag sprang efter (inte för att jaga honom, utan för att det var hemma och det var dit vi skulle). Sen sprang Nemo bakom ett hörn och gömde sig.. Jag ropade på honom men ingen hund kom. Efter ett tag kom han iaf till mig och lät mig fånga honom. Stygga vovve!!

Men nu ska jag faktiskt ta och läsa min engelskabok som för övrigt går riktigt riktigt segt!
Nu har vi iallafall ny engelskalärare så kanske att man lär sig något! Jag behöver verkligen all hjälp jag kan få med engelskan!!

Kommentarer
Postat av: Elise

Haha :)
Vem var det som hade fixat din design nu igen? :))

Svar: http://suslife.webblogg.se :)
Matilda Schenning

2012-09-01 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0