Tjaaaaa

Jag blev förkyld.. precis som jag skrev för 3 dagar sen att jag trodde jag skulle bli. Jag blev sjuk i förrgår, hade ont  halsen, idag är jag snorig och nysig. Får väl hoppas att rösten inte försvinner iallafall.

Igår hade jag som sagt 2 engelskalektioner. Första var inte så rolig.. Andra var över förväntan! Vi har en ny engelskalärare som jag inte gillat innan, men igår slog allt om! Jag gillade honom till och med mer än vår förra engelskalärare! Riktigt nöjd!! :)

Idag vaknade jag vid halv 12, gick upp vid halv 1, skönt att sova ut! varit i hööks och öb, handlade dock inget, måste hålla i mina pengar nu!!

Egentligen skulle jag tävlat idag men det blev inställt. Pissväder så kanske ganska skönt iaf, men jag ville såklart tävla.


Imorgon ska jag hjälpa till på barnridningen i upk och sen tror jag att jag hjälper till i en nybörjargrupp på kvällen imorgon så dom lär sig sadla o tränsa m.m.

Nu ska jag ringa Karin och se om hon vill göra något :) Ska ta det lugnt idag så jag blir frisk.
kram


Dagens frilla (gammal bild), se så sne jag är.. Blev det efter rmin spricka jag hade i nyckelbenet </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0