Tråkig o jobbig dag

Som rubriken lyder så har denna dag varit riktigt lång och jobbig. Massa lektioner i skolan, massa plugg, jag fattar inte svenskan.. Lite kaos just nu!
Ska iallafall ta och reda ut en del uppgifter imorgon med lärarna så jag har dom mer klara för mig.

Sen så är jag fortfarande hes, inte lika som igår men man hör att jag är sjuk. Alla mobbar mig för min röst, till och med min lärare.. hahaha. ;)

Nu ska jag fortsätta plugga så jag får något gjort. Jag har suttit med svenskauppgiften i 3 timmar och bara skrivit en halv sida o jag är inte ens säker på att jag gör rätt.. illa!
Nu blir det iallafall samhällskunskap för er som är intresserade ;)

Nej nu ska jag sluta tråka ut er, kraaam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0