You shoot me down but I won't fall!

Här rullar det på som vanligt. Skolan rullar på bättre och det känns som om jag fått flyt i det hela, har haft franskanationella som kan ha gått hur som.. Ska göra om matteprovet på tisdag för att visa att jag förtjänar mer än ett E. Jaa, med andra ord är det precis som vanligt i skolan :)

Har tyvärr inte haft tid med Nemo på sista tiden, men han tränas lite när vi är ute och går å så så lite träning får han iallafall. Han har sommarlov.. eller något.. Hur som så ska jag försöka ge lite tid till honom. Men när jag har tid har jag ingen ork. Man måste ha mycket energi när man tränar Nemo för annars dör han också..

Ridningen går bra. Lungt på tävlingsfronten nu ett tag så det är skönt. Jag älskar att tävla men ibland är det skönt att ta det lugnt på helgerna också. :)

Elvira kommer hit på lördag och sover här till söndag, blir att plugga matte och ha trevligt :D Grymt kul!

Det enda som skulle kunna vara bättre är energin och kanske lite mer tid, men annars har jag absolut inget att klaga på! Rullar på och känner att jag hinner med att andas samtidigt. :) Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0