Hoppningen med Wilson i tisdags

I tisdags hoppade jag Wilson. Gick sisådär till en början, antingen var han för lång så han kom nära eller så var han för kort så han fick ta i lite. Sista linjen vi hoppade är jag dock väldigt nöjd med. En otroligt fin häst dedär :) jg som klantar till det bara. Måste lita på min och hästens förmåga sa min ridlärare och det stämmer, men jag blir lite feg för att han hoppar rätt mycket med ryggen och tar i ganska mycket så jag har svårt att hänga med. Men tycker jag gjorde det rätt bra iallafall.

Nu sitter jag i skolan och väntar på att ha handledartid gymnasiearbetssak.. Det är 14.45, sen ska jag dra till stallet och rida Waldemar. Hoppas på hoppning för det skulle va kul att prova hoppa honom, minns liksom inte sist jag gjorde det.

Ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0