Idol 2013

Idol är igång och självklart sitter jag bänkad framför tv:n ;) Audition får man ju bara inte missa. Skulle vara kul att själv söka (nej jag sjunger inte särskilt bra), men bara för en rolig sak. Men de säger bokstavligen att man suger och det skulle bara försämra mitt självförtroende rätt reält (+att jag aldrig skulle våga).. Men att gå rolig runt och sjunga hemma funkar bra för mig :)

Igår kom älsklingen hit och vi titta på vampire diaries och the devil inside. Sen mådde jag typ skit dåligt, mådde illa och hade ont i halsen osv så vi gick och la oss vid 12. Vaknade typ 10, mådde fortfarande as dåligt så vilade i några timmar innan vi gick ut med hundarna och jag mådde så mycket bättre. Sen gick vi och lämnade hundarna och tog med kameran på en promenad istället. Satte oss i lekparken i en gunga och hade det mys.

Daniel åkte hem för ett tag sen och jag sitter och tittar på idol. Sen ska hundarna ut och sen blir det att ta det lugnt. Skola imorgon.. inga kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0