Jul

Snart är det julafoton, om 40 minuter. Känns absolut inte som jul när man tittar ut.. Ingen snö alls tyvärr. Hur som så har jag de senaste dagarna tagit hand om Nemo, tränat och umgåts. Umgåts med Daniel, varit på stan, sett på film osv. Saknar Elvria som är i Åre men får träffa henne den 5:e då vi ska på fest.

Tror jag överskattar mig själv.. Den 5:e ska jag jobba 7-12, hem å duscha, sen ska jag vara hos farmor 13.00 för att äta och träffa släkten. Sen efter det ska jag fixa mig för att sen gå på fest. Dagen efter detta ska jag pay and jumpa, vara i stallet vid halv 9 tror jag. Lycka till säger jag bara..

Imorgon är det som sagt julafton. Ska upp vid halv 12 senast för att duscha, sen klockan 13.00 kommer mormor och vi ska käka julmat. Sen blir det Kalle 15.00 och efter det öppna julklappar och sen till graven och hälsa på farfar. Fick föresten en julklapp av älskling idag, ska få gå på stan en dag och shoppa för 500 kronor. Behövligt då jag verkligen behöver nya kläder. Tänkte satsa på mellandagarna då det alltid är rea då.

Jullov nu, första dagen idag och jag har redan börjat vända på dygnet. Gick isäng vid 1 igår och upp klockan 12.. Värt! Det bästa med loven är nog att man kan sitta uppe helt ensam när alla andra sover och lyssna på musik och bara ta det lugnt. Känna lugnet och sen dagen efter få sova ut.

Hoppas ni får en bra dag imorgon :) God jul allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0