Mitt 2013

  • Skaffat världens finaste pojkvän
  • Ridit massor
  • Startat min första LA
  • Ridit lag för första gången
  • Vunnit en tävling och kommit 5:a på en annan
  • Slutat tvåan, hemskt år! För mycket plugg!!
  • Börjat trean, varit jättebra
  • Hoppat cirka 65 med Barichello barbacka
  • Åkt bort och hoppat 70 + 80 pay and jump med Olle
  • Varit på Gotland
  • Fyllt 18 år
  • Varit på krogen
  • Varit på Konsert, Bruno Mars :D Var magiskt!
  • Insett att det där med lagar inte riktigt är min grej
  • Kommit en bra bit med Barichello i dressyren. Galoppen går lätt nu för tiden!
  • Ridit Barichello massa och det har gått både sjuukt bra och dåligt
  • Insett vilka vänner som verkligen är sanna och "sorterat bort" dem som inte förtjänar att vara i mitt liv. Otroligt skönt att bli av med dem falska!
2013 har varit både fram och tillbaka, väldigt mycket känslor detta år, både positivt och negativt. Men ändå varit ett rätt bra år för det mesta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0