Allt och inget

Inte skrivit på ett tag men jag har faktiskt skaffat mig ett liv! (okej, sanningen är den att jag blivit beroende av pretty little liars). Hur som så rullar det på här. Helt frisk nu vilket är otroligt skönt. Fortfarande en uppförsbacke i skolan, men går framåt iallafall.

Blev ingen tävling för mig i söndags då jag inte mådde nå bra vilket var sjukt tråkigt! Men red iallafall igår på Sammy (Killen fick vila). Sammy var sjuukt pigg - haha så söt! Han är sjukt stor och mycket häst så kan inte hålla ihop honom utan han bara rinner iväg (jag är alldeldes för svag i magen för att orka). Dock väldigt fin i formen iallafall, även fast det gick lite fort ;)

Även fått bekräftelse - godkänd i engelska 5 :) Dock fortsätter Anders plåga mig ;) Måste ju klara engelska 6 också. Vet inte hur jag ska kunna tacka honom.. När jag säger tack säger han bara att jag gjort allt arbete - jo tjena. Om det nu hade varit så skulle jag haft godkänt för länge sen ;) Tänk, han har gjort det möjligt för mig att gå högskolan. Alla borde tänka på det när era lärare lägger tid på er! Uppskatta och ta emot istället för att tacka nej - även fast ni känner er plågade så ger det resultat :)

Har en väldigt rolig uppgift i ledarskap där vi ska skriva ner egenskaper som 4 lärare har - 2 manliga och 2 kvinnliga.  Valt Anders - engelska, Carl - filosofi/psykologi/historia lärare, Charlott - matte och Eva - naturkunskap. Sen ska vi koppla dom till olika ledarskapsteorier och jaa, där tog de roliga slut..

Detta är lite av mitt liv just nu. Ska gå ut med hundarna nu och sen plugga lite naturkunskap :)
Ha en bra kväll, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0