Dagen

Kunde inte sova i natt. Nemo tog allt täcke och låg mitt i sängen så jag låg fett obekvämt. Och han sov så skönt så kunde inte väcka honom.. :( haha, dumma vovve <3

Hur som så skulle jag som sagt ha tränat idag men med tanke på att jag inte kunde sova i natt så var jag sjukt trött imorse så orkade inte gå upp. Jag skulle tränat med pappa men han började jobba klockan 14 så det får helt enkelt bli en annan dag. Tror vi sa att vi skulle gå på lördag istället då både han och jag har i princip hela dagen på oss.

Har ätit, duschat och målat naglarna med mitt nya nagelack som jag fick i julklapp. Måste säga att det inte alls var snyggt, men jag har på mig det iallafall. Orkar inte byta. Nu väntar jag på att klockan ska gå så jag kan få åka in till stan någon gång. Ska ju på bio idag och se "berättelsen om Pi", hoppas den är bra.

Nu ska jag fixa mig lite grann. Har lååång tid på mig då inte bussen går fören runt 20, men tänkte börja i tid för annars blir det alltid så stressigt. Sen vid 18 blir det mat också - kycklig :D

Imorgon kommer Karin hit. Får se vad vi hittar på. Jag behöver (okej jag behöver inte då min garderob är proppfull men jag vill) köpa kläder så kanske jag frågar henne om hon vill gå på stan. Eller så är vi bara hemma och tar det lugnt. Det visar sig helt enkelt.

Hoppas ni får en bra dag och kikar in på bloggen lite senare då del 4 i hästens form kommer upp. Kommentera gärna vad ni tycker om inläggen så jag vet om det uppskattas eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0