Förlåt för den dåliga uppdateringen

Såå, vad har hänt de senaste dagarna?

skolan har börjat, torsdagen var otrolig jobbig med massa lektioner - tråka såna.. Fredagen var mer chill. Började 10 och slutade halv 12 vilket jag gör alla fredagar (om jag hoppar över ws som är halv 9 - halv 10). Hade min första psykologi 2 - lektion i fredags, kul :)

Runt halv 5 i fredags åkte jag in till stan för att träffa Joanna och Olivia. Vi köpte present till Juliana (jag och Olivia köpte tillsammans, vi köpte presentkort på bio). Sen gick vi tre och fikade och pratade - trevligt :) Sen drog vi till Juliana och hade det myspys med stalltjejerna! :D

Idag var jag och tittade på två shettisar som jag ska börja sköta. Den ena var 21 år gammal, fux och kanonsnäll. Den andra var lite yngre (minns inte, men runt 7-8 tror jag), svart och lite känslig. Nemo kommer få hänga med dit när det blir varmare då han fryser så mycket nu. :)

Imorgon åker jag till Daniel, käkar pizza och ser på film. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0