Gott och blandat

Fick väldigt roliga kommentarer på förra inlägget ;) haha..

Igår red jag Wilson istället för Frits. Var otroligt skönt att rida en ruttinerad häst!!! Har inget emot att rida unghästar/Barichello, men ibland är det skönt att rida såna som hoppar allt man styr på, fick äntligen tänka lite på mig själv och min sits. Förutom att jag tänker "nu ska jag ge eftergift" och försöker slänga mig fram men misslyckas och händerna åker uppåt och framåt istället för neråt och framåt så är jag riktigt nöjd :) Pigg häst! haha :D

Fick betygslapp hem idag (ingen aning om varför :S) och jag hade 7,3 h ogilltig frånvaro i våras. Tyckte det var lite, men Daniel toppade det så sjukt.. :S haha, han är en riktig nörd med andra ord ;)

Var friskolecampen idag, gick därifrån runt halv 1-1. Vi gick vidare i innebandyn men inte i fotbollen. Ingen aning om hur det ligger nu.

Nu ska jag och Nemo ut o leka i snön :D Senare blir det engelska med min extra lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0