hejsan hoppsan

Dagen bjöd inte mer än på en seeeg dag fram till bion, men jag njuter av att inte göra någonting på dagarna in i det sista. Om tre dagar börjar skolan och då är det slut med latheten. Iallafall så kan ni läsa om filmen i inlägget under. Daniel bjöd den gentlemannen! :)

Imorgon blir det att sega fram till ridningen som börjar halv 7. Hoppas på att få Clover (Barichello och Pimpim gick tyvärr inte med). Vet inte om jag skrev det förr men träningen idag blev framflyttad till lördag istället för att jag inte okade gå upp imorse, var för trött.

Sista dagen på lovet, som är på onsdag, blir det först utveckligssamtal halv 2 och sen träffa Daniel. Sen äntligen kommer rutinerna tillbaks! Visst att mornarna är för tidiga, men när man väl kravlat sig upp ur sängen så är skolan faktiskt rolig :)

Lite uppdatering från mig. Nu är klockan 2 och det är dags för mig att gå isäng. Det är så mycket jag kommer ställa tillbaka dygnet, istället för att gå isäng 4 så kommer jag gå isäng tidigast 2. Men fortfarande gå upp runt 14. Lycka till med att vara i skolan halv 9 på torsdag ;) Meen det får jag brottas med då helt enkelt.

Nu ska jag sova, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0