Hur ska jag orka denna helg?

Sov 1-2 timmar inatt.. Faktiskt inte så trött just nu iaf. Vid 4 drar jag mot tåget för att åka till Elvira och fira hennes födelsedag lite i efterskott. Sen hem och sova. Imorgon ska jag vara i stallet klockan 7 för tävling - klubbdressyr på Rowan. Sen efter det kommer Elvira och ev. Karin hit för att göra vårat grupparbete i naturkunskapen. Sen är det skola dagen efter, får väl se om jag orkar upp.. haha.

Är själv hemma nu så det är nice. Lyssnar på musik och chillar. Redan sminkat mig så bara kläder som ska på sen är jag redo för att åka och fira min fina vän. <3

Iförrgår red jag dressyr på Rowan. Han var väldigt fin och vissa övergångar var verkligen woowww-övergångar (iaf på känslan). Annars var passet i helhet ett bra pass, varken jätte bra eller dåligt :) Taggad till lag med Rooowan :D

Jag och Rowan isommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0