Cyklat med hundarna

Jaa, vad har hänt sen sist?? Inte mycket.. Jag och Danne har varit på fyrishov och badat. Mycket mer människor där idag än förra gången. Vart mycket trevligt :)

Jag har varit ute och cyklat med hundarna. I förrgår var jag ute och cykla med Nemo. Inte varit ute och cyklat sen förra sommaren. Han var riktigt duktig. Blev trött rätt fort men han fick galoppera långsamt hela vägen och då sprang han hela tiden utan problem. Lite tog det nog emot men min hund är en kämpe ;) Igår var jag ute med Dante och cyklade. Vi stod mer stilla än vi kom fram.. Dante gillar inte att gå utanför gården så han satte sig er och vägrade gå. Jag fick dra fram honom och efter ett tag gav han upp och började gå. Fick ta det i hans takt, gick sjukt långsamt. Han i princip gick. Sen när vi kom ut på en raksträcka mot hemmet så kom han igång. Han galopperade hela den vägen. Han blev också trött på en gång typ men han har inte heller varit ute sen förra sommaren så man förstår ju. Skönt att avsluta bra iaf.


Gammal bild på Dante

Idag skulle jag iväg och fota några i stallet, men det blev lite problem med skjutsning och jag skulle inte hinna om jag skulle tagit bussen så ja åker dit imorgon istället. Så gick upp för kanske en halvtimme sen och åt. Å nu sitter jag här å bloggar ;) Ska iväg och äta glass nu tydligen.. Sen kanske iväg till Lukas, förmodligen blir det så men ska fråga om jag får först (vilket jag alltid har fått hittills). Kanske kör idag igen, så grymt kul att köra ju :D

Nu ska jag iväg, ni får ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Fint dom är flitiga

2013-07-06 @ 14:53:48
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0