Godmorgon...

Nej faktiskt inte, jag gick upp halv 12 idag! Känn på den ni ;) Åkte till Lukas och körde med syster och Nemo. Började med att träna lite på att han skulle korsa frambenen och det gick rätt fort för honom att förstå idag, men såklart kan han inte det helt än. Sen att han skulle lyfta benet när jag dutta med spöt. Gick också lite trögt ibörjan men sen fatta han. Sen sela jag honom och vi åkte ut. Kom tillbaka och då fick några barn åka så då ledde jag dom en kortis. Sen fortsätte vi träningen med att korsa benen, gick bra till en början men sen blev han trött/ledsnade så då slutade vi.

Nu grillar pappa så snart blire mat, nice. Utsvulten! Imorgon blir det risk 1 och på onsdag risk 2. Ska bli spännande, lite nervöst är det :)


Bild från idag, Lukas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0